Magazyn klientów marki z czterema pierścieniami zgarnął w sumie 11 tytułów na gali Mercury Award – jednej z najbardziej prestiżowych nagród i współzawodnictwa w przemyśle wydawniczym. Taka nagroda czyni z Audi firmę, która zdobywa najbardziej prestiżową nagrodę w Stanach Zjednoczonych, w kategorii „wiadomości motoryzacyjne”.
Magazyn Audi znalazło się w 15 kategoriach, co dało w sumie 103 współzawodników w siedmiu krajach i był uhonorowany w 10 kategoriach. Najbardziej zaskakującym był fakt, że jurorzy Mercury Awards postanowili obdarować klientów Magazynu Audi specjalną nagrodą za wybitne osiągnięcia, i okrzyknąć ich najlepszą w minionym roku ukazującą się publikacją kierowaną do sowich klientów W dodatku Audi otrzymało dwa srebrne medale za innowacyjność w sferze projektowania i za najbardziej ambitny artykuł dotyczący kwestii środowiska naturalnego.
„Zmieniliśmy wygląd magazynu w 2008 roku, wybierając dużo bardziej dostosowany do naszej marki styl, oparty na nowej, pogrubionej typografii Audi. Tematyka pisma jest bardzo ekskluzywna i oparta oczywiście na marce Audi”- mówi Lothar Korn, szef Komunikacji Marketingowej w Audi AG.
Według Lothar Korn, styl grafiki i dziennikarstwa, idzie w parze z wiodącym i zamierzonym stylem jaki ma magazyn. Wysoki wskaźnik zainteresowania innych marek, jeżeli chodzi o dodawania reklam do naszego magazynu, jest wyraźnym dowodem na to – jak podkreśla Korn – że dla innych marek Magazyn Audi jest bardzo ekskluzywną i atrakcyjna platformą do umieszczania ich reklam.
Magazyn, który zatrudnia tylko dobrze znanych dziennikarzy, fotografów i grafików, jest narzędziem, które jest się okazuje, najskuteczniej zatrzymuje klienta. Magazyn jest również mocno powiązany ze stroną www.audi.com/de oraz z programem Audi tv.
„Prowadzimy z dużym sukcesem kampanie opierającą się na użyciu kilku mediów. Przy wykorzystaniu magazynu, telewizji oraz strony internetowej osiągamy silną współpracę wszystkich multimediów” – mówi Korn.
Magazyn Audi jest wydawany cztery razy w roku, w 77 krajach i w 24 językach. Łączna ilość wydanych egzemplarzy to 8.5 mln, dystrybuowanych na całym świecie, z zawartością dostosowaną do każdego kraju.