Audi „marką roku”
W zeszłym miesiącu po raz pierwszy zorganizowano nowy konkurs, o nazwie Automotive Brand Contest. W ramach niego, wybierano najlepsze w marki w poszczególnych kategoriach. Na gali to właśnie Audi święciło triumfy, zwyciężając w kategorii „Brand of the Year” (ang. Marka Roku) a także w siedmiu pozostałych z 13 kategorii jako „Best of Best”.
Konkurs Automotive Brand Contest to nowa inicjatywa German Design Council. Nie będzie kłamstwem stwierdzenie, że to pierwszy na świecie międzynarodowy konkurs marek i stylistyki branży motoryzacyjnej. Laureaci otrzymają wyróżnienia i nagrody już za miesiąc, 13 września, w trakcie targów motoryzacyjnych IAA, które odbędą się we Frankfurcie. Impreza będzie nosiła nazwę Designers’ Night (Noc Stylistów).
Niezwykle zadowolony z wyróżnienia był szef stylistów Audi, Stefan Sielaff, który podsumował całą uroczystość w następujący sposób: „Audi zostało wybrane nie tylko Brand of the Year, otrzymało także wyróżnienia w siedmiu różnych kategoriach”. Następnie dodał: „Jesteśmy dumni z tego wyniku, ponieważ chodzi tutaj o całościowy obraz marki, zarówno o stylistykę jak i marketing. Chcemy zawsze zaskakiwać i budzić emocje we wszystkich dziedzinach naszej działalności”.
Podsumowując wszystkie tytuły, należy wymienić po kolei: Audi e-tron Spyder w kategorii „Concept & Studie”, Audi A1 clubsport quattro w kategorii „Accesoires & Tuning”. Poza tym, jury doceniło nieoślepiające światła diodowe Audi, tj. LED Matrix Beam w kategorii „Components & Technical”, natomiast Audi Carbon Ski w kategorii „Lifestyle”. Na uwagę jurorów zasłużyły też Audi AreA1 – mobilny tor do jazdy testowej dla Audi A1 wygrał w kategorii „Architektur & Events”, a także launch mailing Audi Q3, który zdobył pierwszą nagrodę w kategorii „Print”.
Można więc powiedzieć, że całą uroczystość zdominowało Audi, a konkurs był niezwykle udany dla producenta z Ingolstadt. Jesteśmy pewien, że to nie koniec sukcesów grupy Audi AG.